Körsång
Corazon är vår vuxenkör Kören träffas inför speciella projekt.
SYLan
Några lördagar per termin möts alla som är intresserade av att sy, sticka, virka etc till en heldags aktivitet. Här tar vi med våra egna projekt och umgås, hjälps åt och inspererar varandra
Bibelundervisning
Vill du lära dig mer om bibeln och/eller kristen tro Hör av dig så försöker vi sätta ihop en grupp, där vi kan studera detta tillsammans
Kontakta vår pastor
Psalmorkester
Om du spelar något instrument är du välkommen, oavsett vilken nivå du ligger på, i Psalmorkestern som spelar några gånger per termin till musiken i gudstjänsten.
Familjelördag
Några gånger per termin bjuder vi in familjer för att umgås tillsammans. Aktiviteterna är anpassade för hela familjen. Kom vuxna som barn, vi skapar en härlig blanding av lek och gemenskap.
Barn & Ungdoms verksamhet
I s:t Eskilskyrkan arrangeras det mesta utav ungdomsarbetet utav ungdomarnas egen förening, s:t Eskilskyrkans Ungdom (SEU)
Dagledigträff
För dig som är pensionär eller på annat sätt ledig på dagtid erbjuder vi (i samarbete med Elimkyrkan och Pingstkyrkan) varannan torsdag till en samling i samarbete med RPG – Riksförbundet PensionärsGemenskap.
Föregående
Nästa

I S:t Eskilskyrkan vill vi att alla ska kunna känna sig välkomna. Gillar du att umgås med andra människor häng med på sommarknytis eller familjelördag.

Har du något intresse som du gärna vill göra tillsammans med andra. Hör gärna av dig så hjälper vi dig gärna. SYLan är ett exempel på en sådan verksamhet.

Gillar du att sjunga eller spela instrument så har vi vår vuxenkör Corazon och Psalmorkester som du är hjärtligt välkommen till.

Församlingen är också engagerad i ekumenisk senior verksamhet genom RPG. Se vår kalender under “Vad Händer” för deras träffar.

Mycket utav församlingens verksamhet sker i samarbete med Bilda.

Församlingen finansierar sin verksamhet med gåvor och till en mindre andel med bidrag. Stötta gärna församlingen med bidrag:

Plusgiro 33 62 29 – 0  , Bankgiro 387-1951,  Swishnummer: 123 091 54 13